Region BohusÄlvsborg-Skaraborg De stora bostadsbolagen har inga problem att få sina lägenheter uthyrda. Ändå spenderar de miljonbelopp på marknadsföring. 16 augusti 2016 kl 10:00
Södermanland Strängnäs Bostads betonar att de är en bättre värd medan Vingåkershem helt avstår från slogan. Hem & Hyra har tittat närmare på hur hyresvärdarna själva vill uppfattas. 16 mars 2016 kl 11:03
Många av allmännyttorna i södra Norrland använder slogans i sin reklam. Mer än hälften av dem har en snärtig devis efter bolagsnamnet. Slagkraftigt? Läs dem här och avgör själv. 2 oktober 2015 kl 15:23
Skurup Skurupshems sex veckor långa annonskampanj på pågatågen kostade 63 000 kronor. Välinvesterade pengar, tycker Anders Nilsson, vd för Skurupshem. 7 september 2012 kl 11:07
Älmhult Älmhultsbostäder visar på sin hemsida att de har högsta kreditvärdighet. Men det är falsk marknadsföring och dessutom att snylta på någon annans varumärke. 11 februari 2011 kl 15:05